בחירה נבונה של עורך דין

בחירה נבונה של עורך דין

האיש שיעזור לכם להתמצא בחוק – אנו חיים במדינה של חוקים ודינים, אם כי מרבית התושבים הגרים בארץ אינם מכירים את החוקים על בורים ולא תמיד מודעים לזכויות המגיעות להם כדת וכדין.

כך למשל, במהלך הגירושין בני הזוג המחלקים את הרכוש ביניהם עלולים להיפגע ולא לנצל עד תום את זכויותיהם. משום כך, כאשר עוברים תהליך כלשהו הדורש את התערבותו של החוק, חשוב לפנות לאיש מקצוע. עורך דין מיומן ומנוסה יכול לעזור לכם בכל שאלה ובעיה.
מתי כדאי לפנות לאיש מקצוע

משרד עורכי דין אמין מתמחה במגוון רחב של תחומים. אלה כמה מהנפוצים שבהם:

  • דיני משפחה – במקרים מסוימים נאלצים בני הזוג לפרק את התא המשפחתי ולפנות כל אחד לדרכו. הליך הגירושים הוא הליך מורכב הכולל פגישות חוזרות ונשנות של בני הזוג אחד עם השני במטרה להיפרד. עורך דין מקצועי לגירושין ולדיני משפחה יכול ללוות את בני הזוג בתהליך המורכב ולסייע בעניינים כמו חלוקה הוגנת של רכוש, חתימה על הסכם גירושים, ביצוע גישור משפחתי בעת הצורך ועוד.
  • דיני מקרקעין – רכישת דירה או השכרתה אינה עניין של מה בכך. כאשר חותמים על חוזה מתגלים מדי פעם סעיפים "בעייתיים" הדורשים התייחסות מיוחדת. זה יכול להיות חוב מצטבר של דיירים קודמים או שעבוד שכלל לא ידעתם עליו. כדי לקנות דירה או לשכור אותה בראש שקט, כדאי לפנות לעורך דין מקרקעין ולהראות לו את החוזה שלכם.
  • דיני תעבורה – נסעתם מעל המהירות המותרת וקיבלתם דו"ח? קיבלתם זימון לבית המשפט בגין נהיגה בשכרות? דעו כי כאשר עוצר אתכם שוטר בדרך, יש לכם את הזכות המלאה לבקש את שירותיו של עו"ד אשר יסייע לכם לצאת מהתסבוכת.

איך בוחרים את האדם הנכון

בחירת עו"ד צריכה להתבצע בזהירות, שכן כאשר מדובר בענייני חוק אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם נמצאים בידיים הנכונות. ראשית, חפשו מידע על עורכי דין באתרי האינטרנט. שם גם תוכלו לעיין בפורומים ולקרוא על איש מקצוע מומלץ. נוסף על כך, כדאי להתייעץ עם האנשים הקרובים אליכם ולבדוק אם הם מכירים עו"ד מקצועי אשר עזר להם לממש את זכויותיהם.

חדשות נוספות
ניווט מהיר
רוצה לכתוב מאמרים מקצועיים?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
אנשים מחייכים בניית אתר