חדשות גוגל – איך תקדמו את האתר שלכם בחדשות של גוגל?

חדשות בגוגל

חדשות בגוגל – איך תקדמו את האתר שלכם בחדשות גוגל? קידום אתרים של חדשות בקטגוריית חדשות גוגל היא עניין לא פשוט לביצוע, אך אפשרי במידה ויש ברשותכם את הידע המקצועי המתאים ואת הכלים לעשות זאת. לרוב, באתרים חדשותיים תמצאו תוכן רב עם הרבה מלל וסרטונים, לצד באנרים ושטחי פרסומים רבים.

עקב כמות התוכן הגדולה שבאתרים הללו, חשוב לבצע אופטימיזציית קידום אורגני SEO או קידום ממומן בגוגל שיהיה איכותי ומקצועי, כדי לשמור על תנועה באתר, הגברת הכניסות וצמצום הנטישות. אז השקעתם כבר בבניית אתר תדמית או חנות וירטואלית לא תעשו את הקידום שלכם בצורה נכונה?

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבצע קידום אתרים טוב בחדשות גוגל:

שפרו מהירות טעינה על ידי AMP

כשאתם מריצים חיפוש בגוגל בסלולר, בין תוצאות החיפוש תוכלו לשים לב לכמה תוצאות או אחת מהן המסומנת לצד הכיתוב באייקון קטן של ברק. מודעות אלו בעצם השתמשו במתודולוגיה החדשה גוגל פיתחו לשיפור זמן טעינת האתר והקטנת אחוז הנטישות על ידי הגדרת חוקיות בנייה של אותו העמוד.

הסיבה לכך היא עצם העובדה שהעולם משתמש במובייל יותר ויותר ורוב הטראפיק נמצא שם.

לעיתים, מתמחי קידום אתרים יכולים להעמיד עמוד לאתר אשר מוגדר כ AMP לצד עמוד נוסף רגיל, כאשר ניתן בוודאות להרגיש בהבדל שאתר AMP נטען במהירות מדהימה של כחצי שניה.

בוורדפרס קיימים תוספים במיוחד עבור המבנה הזה. חשוב לציין שמדובר ספציפית באתרי מותאמים למובייל ולא למסך ווב.

השיטה של AMP מאפשרת קידום אתרים טוב ואיכותי יותר וביצוע אופטימיזציה מהירה יותר, על ידי תוספים שעוזרים לכך כמו tag manager.

קידום אתרים בחדשות גוגל על ידי בניית מפת אתר

הסקשן של חדשות במנוע החיפוש של גוגל מאפשר לגוגל להתעדכן באופן קבוע בחדשות הצצות באתרים ולקדם את האייטמים על ידי בוט אשר מקפיץ את המודעה.

כל אייטם מגיע בצירוף תמונה ייעודית למקרה החדשותי ומופיע בהתאם לחיפוש הביטויים המתאימים אשר מופיעים בתגיות.

כדי להופיע בתוצאות יש להבין שהדרישה היא להיות בהגדרה אך ורק אתר חדשותי שיתאים לחדשות ולא מדריך, בלוג, מודעות פרסומיות וכדומה. התכנים חייבים להיות מקוריים כמו בכל המקורות הנדרשים בגוגל. כמו כן, גוגל דורשים כמה פונקציות טכניות ולכן כדאי לקרוא במדריך שלהם על אותן הדרישות.

השתמשו בתגים

חוץ מבנייה של מפת אתר, עליכם לקבוע ולהגדיר את התגיות המתאימות ביותר אשר יוטמעו בתוך הקוד שפיתח מפתח האתר, כדי שיתאימו בהגדרות לקידום אורגני SEO או קידום ממומן בגוגל על פי ההגדרות של אתר חדשות ע"י גוגל. הקפידו שלא יהיו כמה תגיות זהות שכן זה עלול לשבש את קידום אתרים.

עדכנו לעיתים קרובות

אתרי חדשות נוטים להתעדכן בתדירות גבוהה יותר מכלל האתרים, אך יש להקפיד ולעשות זאת בדרך קבע. כך, הבוט של גוגל ידע לזהות את הפעילות ויציג את התוכן העדכני ביותר בתוצאות החיפוש לעיני המשתמש.

הקפידו על מבנה נכון

כדי שהאתר יהיה רלוונטי ויעיל בתוצאות החיפוש של חדשות גוגל, הקפידו על המבנה הנכון לפי החוקיות בקטגורייה זו. לאתר חדשותי ישנה היררכיה בנויה בחוקיות בדיוק כמו שהיה בעיתון מודפס ויש לשמור על ההיררכיה הזו קבועה.

עם זאת, הקפידו להשתמש בקישורים פנימיים כדי לחזק עמודים אחרים באתר ואת התנועה בו.

השתמשו בקישורים חיצוניים

חשוב לדעת כי גם האתרים הגדולים ביותר בארץ זקוקים לקידום אורגני SEO. כחלק מאסטרטגייה נכונה של קידום אתרים יש לבנות קישורים חיצוניים אשר יובילו לעוד כתבות באתרכם או באתר אחר כתמיכה, מה שיתרום עבור כולם לנאמנות האתר.

כמו כן, הקפידו להשתמש בביטויים מתאימים שיישארו רלוונטיים בבניית הקישורים, ולא כאלו שלא יהיו רלוונטיים לעוד כמה שנים למשל כמו ״ביבי נבחר לראשות הממשלה״.

חדשות נוספות
ניווט מהיר
רוצה לכתוב מאמרים מקצועיים?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם