עיצוב גרפי לקאבר בפייסבוק

עיצוב גרפי לקאבר בפייסבוק

עיצוב גרפי לקאבר בפייסבוק – אנשי מקצוע העוסקים בשיווק ובפרסום באינטרנט, יכולים לומר בדיוק מהם המרכיבים והעקרונות של כל נכס דיגיטלי מוצלח שירשים את הקהל של הלקוחות שלכם.

אצל רובם התוכן הוא המלך והוא הראשון בסדר העדיפויות, משום שהאנשים שקוראים את המידע על המוצרים והשירותים שמשווקים להם עלולים לנטוש אתכם אם הרמה תהיה נחותה והשפה תהיה קלוקלת. אבל יש לדעת כי שיווק נכון באפיקים מסוימים באינטרנט חייבים לקבל תשומת לב גם להיבטים נוספים, אם רוצים להרשים את הלקוחות שלכם ואם רוצים לעשות את זה נכון. זה קורה בעיקר במדיה החברתית שבה כל פיפס קובע. ובמילה פיפס הכוונה לכל מילה, כל תג, כל מוטיב גרפי, כל תמונה וכל סרטון. אפילו מודעה שאינה משווקת נכון ומציקה לקהל הלקוחות שלכם בדף העסקי עשויה למשוך תשומת לב שלילית למאמצים שלכם.

דף עסקי בפייסבוק הוא הבית

לא כולם מחזיקים אתר מתוחזק כראוי, משום שרוב התקשור והדינמיקה של הפעילות שלהם עשית בקהילות שלהם שמתעדכנות בפייסבוק. זה יכול להיות בקבוצות של קהילות שבניתם למוצרים שלכם ושם מתייעצים עם אנשי המקצוע שאתם מעמידים לרשותם, וזה יכול להיות מבצעים ומידע בעל ערך שאתם משתפים כל הזמן בדף העסקי שלכם בפייסבוק.  פייסבוק הוא פלטפורמה נהדרת לכל הדעות, ואפשר לקבל בה פרסום חינמי לפעמים עם שיתוף נכון של תכנים, אבל גם לפייסבוק יש כללים וחוקים של פרסום ושל ניהול דף עסקי נכון. אם מצייתים להם, במיוחד מבחינת עיצוב גרפי לקאבר בפייסבוק זה יכול להיות יופי של כלי פרסומי.

תוכן ממומן: קצת על עיצוב ובניית אתרי תדמיתמפת אתר איך לייצר אותה בקלי קלות

חשיבות עיצוב קאבר בפייסבוק

קאבר הוא תמונת הדף שמופיעה בכותרת הדף. התמונה הזאת מייצגת אתכם, את העסק שלכם, את המסר שלכם, את טיב השירותים שלכם, את מה שאתם רוצים לשדר לקהל שנתקל בדף שלכם בשניות הראשונות. למה? משום שאנחנו יודעים ששבע שניות הן בערך כמות הזמן שמשקיעים גולשים בכל דף חדש שהם פותחים. העיצוב הגרפי הנכון של הקאבר שלכם בפייסבוק ישאיר אותם כמה שיותר בדף שלכם. העיצוב הגרפי הלא נכון ישלח אותם ישירות לדפים אחרים ולא יגרום להם לגלול למטה את הדף העסקי שלכם כדי ללמוד עליכם ועל מה שאתם מציעים להם, וחבל. זהו כוחו של עיצוב גרפי ויש להשקיע בזה כל מה שנחוץ.

חוקי פייסבוק קובעים

פייסבוק הייתה רוצה שכל הלקוחות שמשלמים לה על פרסום יעשו זאת נכון ולפי החוקים שלה, משום שהיא מרוויחה מכך כמה שיותר. עם זאת, אפילו להם חשוב להדגיש שיש דברים שהם אינם מתירים והם קובעים את הכללים כיצד לבצע עיצוב גרפי לקאבר בפייסבוק. עיצוב לקאבר בפייסבוק כולל את הנהלים שלהם כמה אחוז מלל מותר לשים בתמונת הקאבר (עדכון-לאחרונה צוקי ביטל זאת), האם מותר לכתוב שם טלפונים ומשפטים נוספים, וכמובן גם אילו תמונות מקובלות עליהם מבחינת הקוד המוסרי שלהם. הרווח כולו שלכם כאשר אתם מעצבים קאבר בפייסבוק שמדבר לכמה שיותר אנשים שאוהבים את זה, נשארים אצלכם ומחפשים בחנות שלכם מה לקנות לעצמם.

רוצים לדעת עוד? היכנסו לאתר של חברת סטודיו גל ים למידע רלוונטי על כל הנושאים של שיווק באינטרנט – לאתר https://www.galyam-studio.co.il/

Save

Save

חדשות נוספות
ניווט מהיר
רוצה לכתוב מאמרים מקצועיים?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם