לוח מחיק ללמידה טובה ונוחה

לוח מחיק - לוחות מחיקים מזכוכית

לוח מחיר – מורים רבים מוצאים לנכון להשתמש גם באפשרות ללוח מחיק מזכוכית.

מורים ומרצים רבים מעדיפים להעביר את חומר הלימוד על גבי לוחות מחיקים ביניהם גם לוחות מחיקים מזכוכית או לוחות מחיקים מגנטיים. אלו לוחות המאפשרים להם להציג תמונות וגרפים בצורה קלה ונוחה. לא בכל כיתה ישנו מקרן המחובר למחשב שניתן להציג בפני התלמידים והסטודנטים תמונות, גרפים ודיאגרמות, השימוש בתמונות מוכנות מראש ומוצמדות עם מגנט ללוח מחיק מגנטי מקל על המורים והמרצים במהלך השיעור.

תוכן ממומן: ציוד משרדי הכרחי לעסק שלכם | ציוד משרדי5 אטרקציות בצפון שאסור לכם לפספס

לוחות מחיקים – גם בכיתות וגנים

גם בכיתות העשרה וכיתות לגיל הרך אנחנו יכולים למצוא הרבה מהלוחות שהם מחיקים מזכוכית. זה מקל על הילדים להשתתף, הם יכולים לתקן טעויות ושגיאות שביצעו ביתר קלות. לדוגמא, בגן טרום חובה וחובה, שם הילדים מתחילים ללמוד אותיות. זה מתחיל מאותיות שמם ושם משפחתם ואז מתעוררת להם הסקרנות איך כותבים את שם החבר בגן, ואיך כותבים אמא ואבא או את שם האחות הגדולה.

כחלק משיטות לימוד רבות, שונות ומגוונות, ניתן לשים על לוח מחיק מזכוכית כמה אותיות שונות כמו, "נ", "ר", "ל" ו"ב", הדרך הראשונה היא בדיבור, מה הן האותיות, מה הצליל שלהן, אילו מילים מתחילות באותן האותיות. לאחר שילדים חוקרים את האותיות שמיעתית ניתן להמשיך. התרגיל השני הוא ליצר עם אותיות נוספות שבגבן יש מגנט את המשך המילה. אם לדוגמא הילד או הילדה רוצים להמשיך את האות "נ" לשמם נעמה, היא צריכה למצוא את הקלפים עם האותיות שמשלימות את שמה ולחבר אותן על גבי הלוח בסדר הנכון וכן הלאה. התרגיל השלישי הוא על ידי כתיבת המילה כולה לפי האות שנבחרה, לדוגמא, נעמה צריכה לבחור תחילה באות "נ" ולאחר מכן לכתוב את שמה במלואו.

זו דרך נפלאה לתרגל עם הילדים אותיות, דרך נוספת היא באמצעות תמונות ומילים. להציג לילדים כרטיסיות שניתן לשנות את מיקומן באמצעות המגנטים המודבקים לגב הכרטיסיות. בצד אחד של לוח מחיק מגנטי ישנם מתונות של חיות למשל ובצד השני ישנן שמות החיות. על הילדים להתאים את המילה לתמונה. אם הילד בחר בתמונה עם הנמר עליו להתאים את המילה לתמונה וכן הלאה.

ניתן למצוא מגוון לוחות מחיקים באתר מאה אחוז  לוח מזכוכית, לוחות מחיקים מגנטיים ועוד. המגוון רחב וטווח והמחירים גדול.

חדשות נוספות
ניווט מהיר
רוצה לכתוב מאמרים מקצועיים?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
אנשים מחייכים בניית אתר